9 mars 2012

jag brukar inte..



..föra awarder vidare men denna hade sån söt bild och jag fick den av min kära syster så då kom jag på andra tankar. Jag skulle berätta 7 fakta om mig själv men jag tänkte som så att jag ska försöka hitta 7 egenskaper som beskriver mig istället.

1. Hästtokig (jag har 3 såna)
2. Glad (min morfar brukade alltid säga att jag jämt ser så glad ut)
3. Lugn (mina hästtokiga vänner kallar mig lugn när jag jobbar med mina djur)
4. Impulsiv (jag behöver inte många sekunder på mig för att bestämma mig om jag får ett roligt förslag)
5. Sur (det kan jag bli om jag upplever orättvisa)
6. Flexibel (har jag fel eller om nån annan har ett bättre förslag så kan jag ändra mig)
7. Snäll (på gott och ont är jag för snäll, ibland utnyttjas detta men jag har börjat lära mig säga ifrån)

Är det nån som vill kommentera eller fråga nåt så är det fritt fram. Kanske nån upplever mig annorlunda än så här?

Inga kommentarer: